Merhaba,
zabbix 2.4 sürümü kullanıyorum. aşağıdaki makaleye göre update ettim servisler
çalışıyor herşey yolunda olmasına rağmen

The requested URL /zabbix/dashboard.php was not found on this server.

saygayı çağırdığımda yukardaki hatayı alıyorum bana akıl verirmisiniz.

teşekkürler.
saygılar
http://techbylooney.com/tutorials/linux-software-tutorials/zabbix-upgrade-procedure-from-2-4-to-3-0-on-centos-7

Zabbix Upgrade Procedure from 2.4 to 3.0 on CentOS
7<http://techbylooney.com/tutorials/linux-software-tutorials/zabbix-upgrade-procedure-from-2-4-to-3-0-on-centos-7>
In this tutorial I will show you how to upgrade your Zabbix 2.4 installation to
Zabbix 3.0. Zabbix 3.0 has many improvements including a redesigned web
interface.
techbylooney.com