Merhaba Ahmet Bey, muhtemelen yeni versiyonla beraber bazı ayar dosyaları
değişmiş olabilir. Öncellikle Centos da httpd loglarına bakmanız size daha
detaylı bilgi verebilir. Benim size önerim Zabbix için bir VirtualHost
oluşturup sadece Zabbix dosyalarının bulunduğu ve çalışması gereken klasörü
göstererek daha etkin bir çözüm alabilirsiniz.

Talebiniz durumunda uzaktan da destek verebilirim.

Umarım sorununuz en kısa zamanda çözülür.

İyi çalışmalar dilerim.

İbrahim AKŞİT

Best Regards and Wishes
Yours Sincerely.