Hocam onu bende görmüştüm ama sonuç farklı maalesef.

/media/omer/29F4C03A5BDE6F5C/yedek.img kullanılıyor

GNU Parted'a hoşgeldiniz! Komutların bir listesini görmek için 'help'
yazınız.

(parted) unit

Birim?  [compact]? B

(parted) print

Hata: /media/omer/29F4C03A5BDE6F5C/yedek.img: tanınmayan disk etiketi

Model:  (file)

Disk /media/omer/29F4C03A5BDE6F5C/yedek.img: 4000787030016B

Sektör boyutu (mantıksal/fiziksel): 512B/512B

Disk bölümü Tablosu: unknown

Disk Bayrakları:

(parted)