Merhaba,

Yine bir disk problemim var maalesef.

Arkadaşım makinasında takılı olan harici diski makinasından çıkarıp
farklı bir makinaya takmış ve diski görememiş. Kontrol ettiğimde diski
RAW olarak görüyor.

İnternette araştırdım veri kurtarma yazılımları tavsiye edilmiş ama
bunlarında çoğu başarısız maalesef.

Partedmagic ile denedim disk içini görebildim fakat oda dosyaları
kopyalamama izin vermedi.

Bu konuda ne yapabilirim acaba. Benzer durumlarla karşılaşan
arkadaşlar varsa deneyimlerini paylaşmalarını rica ederim.

Kolay gelsin.