Sayin Aydin,

Denemedim ama kendi ofisimizde benzer bir sorun vardi ben fail over icin
istemistim ama aggretaion da yapildigi soyleniyor
https://zehome.github.io/MLVPN/ eger metro ya da fiber olan bir
noktaniz/sunucunuz var ise aggregation ile tek olarak kullanabilirsiniz.
Ancak ekstra maaliyet tabii ki.

Saygilar.