Selam
Eger kendi trackerinizi kullanacaksaniz bir proje icin RivetTracker diye birsey
bulmustum. Burada anlatimi var

https://www.howtoforge.com/setting-up-a-php-mysql-powered-bittorrent-tracker-with-rivettracker

Inceleyin isterseniz.

Baska trackerlardan http uzerinden zaten bu sorguyu yapabiliyor olmaniz lazim.

Saygilar