Merhabalar,

Zannımca konunun Linux veya farklı bir işletim sistemi ile pek bir
alakası yok gibi. Tamamen sakladığın verileri nasıl koruduğun ve işi
bittiğinde (?!) nasıl sildiğin ile ilgili.

Aklı başında bir sunum aldığınızda zaten Bilgi İşlem bölümünden istifa
edesi geliyor insanın!... :-P

Çok ciddi ağır yükler var. Çok deli bilgiler ve bu bilgileri %100
korumanız isteniyor. Koca şirkette bir adama ait araç plakasını ve
adresinin kaydını tutuyorsanız, adamın biri telefon ile bile bu bilgiyi
sağa sola gönderebilir. Daha sonra 3. adam dava açsa BİTTİNİZ!!! Cezalar
öyle böyle değil!!!

Yani gerçekten de zor bir konu. Sunumu aldıktan sonra artık bilgi işlem
müdürü olmadığım için çok sevinmiştim. Allah kolaylık versin...

Kolay gelsin,
Mucip:)