Hocam rrd dosyalarını kendi ağınızdan erişebiliyor Musunuz
http://x.x.x.x/***/rra/saglik_metro_traffic_in_9.rrd
Bu adresten erişebiliyorsanız indirme bağlantısı gelir.

Eğer indiremiyorsanız rrd klasörünü www nin olduğu klasöre kopyalarsanız erişim
olur bash script ile yapıyorum ben takılırsanız yazın hocam

İyi çalışmalar

Sent from my iPhone

On 26 Oct 2018, at 15:49, Fevzi DAŞ