buyuk fani olmamakla birlikte, web arayuzlu ve cep telefonundan iyi
goruntulenen bir standalone node.js uygulamasi mevcut. (glass) websoket
uzerinden realtime loglari gorebilir ve mac adresine gore filtreleyerek anlik
takip yapabilirsiniz. dhcp kiralari uyari mesajlarini e-mail veya sms ile size
ulastirabiliyor. fakat glassi kullanmak icin oncelikle debian 9.5 uzerinde dhcp
serverinizi kurup, yapilandirmaniz gerekiyor.

https://wiki.debian.org/DHCP_Server#Installation
https://wiki.debian.org/DHCP_Server#Starting_the_DHCP_server
https://github.com/Akkadius/glass-isc-dhcp#dashboard

not: glass vb. server yonetimi icin kullanilan web panellerini dis dunyaya
kapali tutmak uygun olabilir. glass'in kullandigi port 3000.

sevgiler,
erdem yurtçuoğlu