Tüm liste sakinlerine tünaydın.

Centos 7 üzerinde koşan Apache web sunucusunda bazı subdomain
yönlendirmeleriyle alakalı problem yaşıyorum. Let's Encrypt ile bir kaç
sertifika edindim.

Daha önceden blog.alanadi.net seklinde yayınladığım siteyi, şuanda
https://www.alanadi.net olarak yayınlamak ve ayrıca kayıtlara göre erişmeye
çalışanların da güncel adrese yönlenmesini sağlamak istiyorum. Eski
konfigürasyonumu ve internetten görüp uyguladığım .htacces kodlarını
kaybettim ve tekrardan aynı şeyleri yapmaya çalıştım ama kafam karıştı.

Apache konfigürasyon dosyasında (/etc/httpd/conf/httpd.conf)
blog.alanadi.net diye bir virtualhost var ve /var/www/hosts/blog/ dizinini
gösteriyor. Tabi içerisinde birşey yok. (önceden başarılı bir şekilde
ayarlayabildiğim .htaccess dosyası vardı)

Yapmak istediğim şey tam olarak;
1) http://blog.alanadi.net
2) https://blog.alanadi.net
3) http://www.alanadi.net

şeklinde gelen tüm istekleri https://www.alanadi.net adresine yönlendirmek.

Ne yapmam gerektiği ile ilgili yardımlarınızı beklerim.

Herkese iyi çalışmalar, iyi günler.