Merhabalar,

Hastayım şu Linux ilişikilendirme takıntısına... :) Yemek tarfifi
sormadık. Konu yine sunucu değil mi? Yine açıkkaynak değil mi?... Büyük
resmi görelim. Detaylara takılmayalım... :)

Güldük, eğlendik. Tamam... :)

Daha önce de defalarca FreeNAS kurdum. Normalde kurulum 20-30 sn süredi.
Bu defa rahat 10-15 dakika sürdü. Forumlarda USB3.0 sıkıntısından
bahsedilmiş. Ben de mavi renkli USB kullandım ve mavi renkli USB slotuna
taktım! Akşam normal bir USB ve normal bir USB slotu deneyeceğim.
Şiddetle bundan şüpheleniyorum...

Kolay gelsin,
Mucip:)