Yeni versiyonda kurmanız gerekiyor diye hatırlıyorum, index
oluşturabiliyorsaniz ve beat kurmadıysanız elasticsearh un oldugu sunucu da
gerek yok ama olusturamadiysaniz gerekecektir.

Uygulama sunucularından ip veya hostname ile gidebiliyorsunuz problem yok.

1 Ara 2019 Paz, saat 15:46 tarihinde ahmet a <system...@outlook.com> şunu