Merhabalar,

Malesef ki Win10 üzerinde VirtualBox 6.1'e Debian 9.9 sanallaştırdım. USB üzerinden veri aktaran bir cihazımız var. Sanal makinadaki Debain üzerinden ttyUSB0 üzerinden veri okumaya çalışıyorum.

USB'yi fiziki makinaya taktığımda VirtualBox'da USB menüsünde "Slicon Labs CP2103 USB to UART Bridge Controller [0100]" görünüyor. Aktif ettiğimde sanaldaki Debian üzerinde ttyUSB0 görünüyor ama

cat /dev/ttyUSB0

dediğimde hiçbirşey görünmüyor?! Anladığım kadarı ile ttyUSB0'a yönlendiriyor ama veri gelmiyor. Zira usb kabloyu çekince ttyUSB0 da tanımıyor?!

Belli ki fizikideki seri haberleşen usb portunu Debian'a yönlendiremedik?!...

--
Kolay gelsin,
Mucip:)