Selamlar

@Umurcan Görür ve ve @Necati BAYAR cevaplarının birleşimidir burada çözüm.
Http isteklerini https'ye yönlendirebilirsiniz ancak sertifikası olmayan
domainden https gelinirse güvenilmeyen sertifika hatası alırsınız. Umurcan
Bey'in dediği gibi o domaine de ssl almanız şart. Veyahut apache
ayarlarında sertifika hatası (495) fırlatmadan önce 301 (redirect)
göndermesini sağlayabilirsiniz.