Merhabalar,

Liste ile çok alakalı değil ama bilgi almak istediğim en bilgili kişilerin burada olduğundan sormak istedim. Kusura bakmayın lütfen.

Kurumlas olmayan Turkcell Superonline bağlantısı ve modemi bulunan bir yere PfSense kurmak istiyorum ama modeme eriştiğimde Bridge modu olmadığını gördüm. Uzun zamandır bu işler ile ilgilenmiyordum. Adamlar (müşteri hizmetleri) artık uzaktan modeme erişebiliyorlar ve her şeyleri değiştirebiliyorlarmış?! Bence vahim!

Bridge modu için de müşteri hizmetlerini aramak gerek falan diye duydum. Her şey ne kadar değişmiş?! :(

Deneyimi olan var mı?

--
Kolay gelsin,
Mucip:)