Am Wes ze Stanów Zjednoczonych, ale obecnie przebywa w Syrii na misji
pokojowej. Obecnie szukam przyjaźni, która doprowadzi do związku, w którym
znowu czuję się kochana ...

Chcę cię lepiej poznać, jeśli mogę być odważny. Uważam się za łatwego człowieka

Proszę wybaczyć moje maniery nie są dobre, jeśli chodzi o Internet, ponieważ to
nie jest moja dziedzina. Tutaj w Syrii nie wolno nam wychodzić, co sprawia, że
bardzo się nudzę, więc myślę, że potrzebuję przyjaciela do rozmowy z zewnątrz,
żeby mnie utrzymać ...

Chciałbym poznać "prawdziwego" ciebie jako przyjaciela. Twoje polubienia,
nielubienia, twoje zainteresowania ...... co cię wyróżnia.

Mój ulubiony kolor to niebieski. Moje ulubione jedzenie to BACON, mogłem z
łatwością zostać wegetarianinem, gdyby nie było to na bekonie !!

Mam nadzieję, że możesz mi powiedzieć więcej szczegółów na temat twojej pracy,
związku i przeszłości .........

Mam nadzieję, że wkrótce skontaktuję się z Tobą .........

Wes.