Teorik h?z 128kbyte/sn. Santrale olan uzakl?g(a, iletim ortam? kalitesine vb bag(l? olarak 106-107Kb/sn den yüksek performans al?nabilir.

Ali Geyik wrote:
1Mbit bag(lant? ile zaten göreceg(iniz üst limit 106-107Kb/s'dir. Daha yükseg(ini gören var m? yoksa listedeki tek ttpuslu kullan?c?s? ben miyim??
S.S.L.
--
Ali Geyik