Hocam ownCloud iki yıldır 200 kullanıcı kullanıyoruz gayet başarlı ve
isteklerine rahat cevap veriyor denemeni tavsiye ederim.

*İdris KOÇ | OpenSource, Linux Systems Admin & MCSE-MCSA-MCTS-MCPS-MCP*

http://www.idriskoc.com

*http://www.linuxislife.org/ <http://www.linuxislife.org/>*
https://twitter.com/ <http://goog_1110833>idriskoc
<https://twitter.com/idriskoc>