nmbd servisini de restart ederek dener misiniz?

--
Deniz Parlak | System Engineer
LFCS - OCA - RHCSA - RHCE

16.03.2017, 14:20, "Mehmet Recep Turkoglu" <meh...@turkoglu.me>:
Özgür bey birincisi samba adında bir servis yok smdb var. ikincisi network kartım eth0 diye geçmiyor enp1s0 diye geçiyor. üçüncüsü de networkü down edemem çünkü makineye sshdan bağlanıyorum makineye erişimimi kesmiş olurum.

Yardımınız için teşekkür ederim.

Mehmet Recep Türkoğlu
<--/ www.turkoglu.me /-->