Duruma göre 10-15sn updateli bir varnish çok şey başarır.
Caching sistemlerine odaklanın, her request'a canlı kod çalıştırmak
maliyetli (çoğu durumda da gereksiz) olabilecek bir iştir.

*Özgür Koca*

<http://www.tankado.com/>
<http://www.tankado.com/acik-kaynak/raspberry-pi-board/>
<https://github.com/enseitankado>  <https://www.instagram.com/ozgur0koca/>