Merhaba

Evimde raspberry pi 3  üzerinde pi-hole kullanıyorum. Başarılı bir şekilde
çalışıyor.

Ancak vikipediye de girmek istiyorum. İstediğim tam olarak google da birşey
aradığım zaman onun vikipedi linkini tıklayarak girebilmek. Ve bütün
istemcilerde bir ayar yapmadan bunun olmasını istiyorum. İnternete çıkan
cihaz sayısı çok az bunu da belirteyim. Maksimum 5 olur.

Ne önerirsiniz.

Saygılarımla.

Mehmet Recep Türkoğlu
<--/ www.turkoglu.me /-->