On Thu, 19 Jan 2006, Szabo Istvan wrote:

> Intel Etherexpress Pro 100 van, abból is a 82557 chipsettel szerelt. A
> linux-hw listát nézegetve többen írták, hogy ezzel nincs is gond, inkább
> az újabb, a 82559 chipsettel szereltekkel vannak gondok.

Nekem egyikkel sincs gond (kulon kartya es serverworks alaplapra integralt
verzio).

> Kérdésem, hogy tapasztalatból valaki meg tudja erősíteni ezt?
> Illetve, ha így van, akkor mit ajánlanátok helyette?

Semmit. Regebben meg voltak a 3com905-ok, de bizonyos switchekkel autoneg
problemakrol hallotam (nekem nem volt gondom)

> Továbbá egy 1000Mb/s-es kártyát is keresek, de ebben aztán végképp nincs
> tapasztalatom. Mit ajánlanátok?

e1000. Elterjedt meg a broadcom (tigon), de az valamivel gyengebb. Persze
nagysagrendel jobb a realtec-nel.

Udv,
 LAJBER Zoltan               Szent Istvan Egyetem,  Informatika Hivatal
 Most of the time, if you think you are in trouble, crank that throttle!