Hello,

Mindig a felhasznalo a hulye! :)
Ez egy hallgatoi labor, ahol 17 gepen van Debian. Az 1 bites Windows userek
kedveert csinaltam egy help scriptet, ami kiir infokat, majd var egy
billentyu leutesre (!) es kilep.
Buta modon ezt a scriptet lefuttatom a hallgato user .bashrc-jebol :)
Ha elinditja az mc-t, akkor is lefut ez a script, majd var egy bill. leutesre.
Aztan 20 mp. mulva az mc valahogy lekuzdi ezt a varakozast es vegre el tud
indulni.
Lehet, hogy en is 1 bites user vagyok? :)

Van valami egyszeru modszer arra, hogy a kde bejelentkezes utan egy ablakban
egy uzenet formajaban jojjon fel ez az informacios szoveg?
Mondjuk azon kivul, hogy KDevelop alatt irok egy message-t.

--
udv,