On Fri, Feb 24, 2006 at 10:50:13AM +0100, Lajber Zoltan wrote:

> Ezert (is) mondom, hogy az NFs elvavult. Szerintem az NCP a legjobb
> fileszerver protokol, ami most elereheto.

Eh, sok evvel ezelott is letezett mar Secure RPC, Linuxra volt is hozza
kliens patch, csak kellet hozza egy NIS+ server, ami viszont Linuxra
azota sincs. Szoval nem az NFS elavult (legalabbis nem ezert), hanem a
Linuxos implementacio.

Viszont itt van a kuszobon az NFS4, ami az NFS egy rakas korabbi nyugjet
megoldja, tobbek kozott az authentikaciot is.

Gabor