Bizonyos kulon forgatando driverek ugye igenylik a kernel forrast.
Azonban, ha kernelt egy sajat keszitesu deb-bol raktam fel, akkor ez nem biztos, hogy meg van. Viszont az ugy tunik nem eleg, hogy kicsomagolom a kernel forrast, berakom a megfelelo config file-t, es make menuconfig...

Vegul elkezdtem kernelt forgatni, majd egy ido utan interruptoltam, es ez segitett, de nem hiszem, hogy nincs erre jobb megoldas, mint hogy ujra forditsam a mar ugyis rendelkezesre allo kernelt.

(tipikusan az include/linux/autoconf.h es tarsait nem talalja a driver make-je)

sZs