On Wed, Mar 29, 2006 at 11:08:34AM +0200, Molnár István wrote:

> A public = yes -t szeretném elkerülni, nem szeretném semmi esetre sem
> megengedni, hogy nás is láthassa a könyvtár tartalmát, mint akire az
> tartozik.
> a security mask = 0770 jónak tünt, de nem hozott eredményt.
> A könvtárak tulajdonosa linuxban : root:munkaugy
> Gondolom a force user és force group beállításban kell lennie

Eleg az egyik. Kozben atgondoltam, es nem kell beleraknod a
jelenlegi ket csoportodat egy ujabb csoportba. Eleg, ha
letrehozol egy uj csoportot, annak nekiadod az osszes konyvtarat
es fajlt (persze irasjogot is adj a csoportnak mindenre a
megosztasban!), es a force group opcional ezt az uj csoportot add
meg. Ez akkor nem jo, ha unix oldalrol is el akarjak erni a
usereid az ebben a konyvtarban levo fajlokat.

--
                Udvozlettel
                                    Zsiga