On Mon, 10 Apr 2006, Andras HORVATH wrote:

> tok mindegy, az mdadm a diszkre rairt UUID alapjan rakja ossze a RAID
> tomboket.

Igen, de pl a lilo nem.

> md-nek "fognia" kellene a diszket. Gondolom udev-et hasznalsz? van
> ilyenkor (amikor kihuzol egy addig aktiv diszket) meg /dev/sda (marmint
> device file)?

Ha csak kihuzom, akkor minden marad a regiben. Ha mast dugok vissza
helyette, akkor kezd kohogni esetleg. De az add/remove megoldja (meg a
reboot, de azt szeretnenk elkerulni)

Udv,
 LAJBER Zoltan               Szent Istvan Egyetem,  Informatika Hivatal
  Experience is something you don't get until just after you need it