In article <[EMAIL PROTECTED]>,
        "Horváth Ágoston János" <[EMAIL PROTECTED]> writes:
> Namost, ha 1 file-t (tegyuk fel, hogy bazinagy) atteszek A-bol B-be,
> akkor az rsync eszreveszi, hogy a file nem valtozott (se tartalom se
> access/modify/... time, se meret, se semmi, csak a parent inode), es
> nem fogja meg egyszer atsync-elni, vagy kepes es kitorli A-bol, majd
> B-be mint uj file-t tolti at?

Amig vartal a valaszra, ki is probalhattad volna egy-ket rovid
file-lal. :-)
Egyebkent szerintem kulonbozo file-oknak fogja tekinteni
az A/bazi es a B/bazi file-okat.
Es atkuldi ujra.

De!
Ha eloszor csak egy hard linket csinalsz B/bazi neven, akkor
azt eszre fogja venni (-H opcioval), es a masodik futtatas elott
mar kitorolheted az A/bazit.

kissg