In article <[EMAIL PROTECTED]>,
        =?ISO-8859-2?Q?Nagy_L=E1szl=F3?= <[EMAIL PROTECTED]> writes:
> Beállítottam a quota-t egy gépen, de valahogy nem boldogulok vele. Ilyet
> látok:
>
> Disk quotas for user uqix01 (uid 1055):
>   Filesystem                   blocks       soft       hard
> inodes     soft     hard
>   /dev/md0                          0     102400     102400
> 0        0        0
>
> Ez az én értelmezésemben 100 * 1024 KB-ot jelent, de mégsem így mûködik.
> Ennek a user-nek már jóval 200MB-on felül van az összállománymérete.
> Mit csinálok rosszul?

Pillanat!

A mar meglevo file-ok nem fognak eltunni, pusztan azert,
mert egyszer csak bekapcsolod a quotat.

A user majd legkozelebb, ha diszket akar foglalni, csodalkozni
fog, hogy nem megy. De ami megvan, az megmarad.

Ellenorzeskeppen kezdj el egy 120 MB-os file-t gyartani dd-vel!
(De ne mint root! :-)

kissg