In article <[EMAIL PROTECTED]>,
        =?ISO-8859-2?Q?Sz=E9kelyi_Szabolcs?= <[EMAIL PROTECTED]> writes:
> Parancs kimenetet szeretnem e-mailben megkapni. Jo lenne, ha a standard
> output es a standard error is eljonne, lehetoleg sorrendhelyesen.
>
> Ugy kepzeltem, hogy minden egyes kiirt sort prefixelni lehetne "out:"
> illetve "err:" szavakkal, amibol egyertelmuve valna, hogy min jott ki az
> a sor.

$ (grep kissg /tmp/lo /etc/passwd | sed 's/^/stdout:/' >&3) 3>&2 2>&1 | sed
's/^/stderr:/'
stderr:grep: /tmp/lo: No such file or directory
stdout:/etc/passwd:kissg:x:1000:1000:Kiss Gabor,,,:/home/kissg:/bin/bash
$

> A ket stream ket kulon fajlba iranyitasa nem jo, mert ha lefutott, mar
> nem lehet visszaallitani a kimenetek eredeti sorrendjet (maximum vissza
> lehetne kuldeni eloszor az osszes stdout-ra kiirt sort, majd az osszes
> stderr-re kiirtat; azonban nem ezt szeretnem).

Ezt viszont elfelejtheted.
Az stderr nem bufferelt, az stdout viszont tipikusan igen.
Szoval a sorrend, amit a terminalon latsz, nem fogja tukrozni
az idobeli eloszlast. Minden tovabbi pipeline pedig csak
ront rajta.

kissg