On Thu, Sep 07, 2006 at 07:20:10AM +0200, Szládovics Péter wrote:

> Nem kell.
> sfdisk --help
>    -R [or --re-read]:   make kernel reread partition table
> Szóval sfdisk -R /dev/sdc és az MBR-t újraolvassa a rendszer ;-)

Nem vagyok biztos benne, hogy ez jo lesz a lilo-nak. Ugyanis a
lilo egy map nevu fajlban tarolja a kernel blokkjainak fizikai
sorrendjet, es ennek a fajlnak a helye beleirodik az MBR-ben levo
programba. Ennek eredmenyekepp tud BIOS-hivasokkal hozzaferni a
kernel elinditasahoz szukseges dolgokhoz. Persze kerdes, hogy
azonos eszkozok kozott dd-vel atmasolva ezek a fizikai dolgok
tenylegesen is ugyanoda kerulnek-e...

--
                Udvozlettel
                                    Zsiga