On Fri, Sep 22, 2006 at 10:52:36AM +0200, Kiss Gabor wrote:

> Igen.

Erdekes, hogy nem indult el magatol...

> Csak azert nem kezdtem hozza eddig, mert nem vagyok
> biztos benne, hogy nem fog belefirkalni valami szuperblokkba.

Ekkor en azt szoktam csinalni, hogy mountolom a raid egyik felet
(csak ugy, siman, /dev/sdX-kent), lementem rola a /etc/mdadm.conf
fajlt, es az alapjan inditom el a tomboket, es akkor biztosan
ugyanaz lesz. Persze a tombok elinditasa elott umount-olom a
/dev/sdX-et...

Akkor en a fentit javaslom.

--
                Udvozlettel