Ruzsinszky Attila írta:
> Sziasztok!
>
> Panasonic DVD-RAM lemezre írtam fel fájlokat testelésre SuSE 9.3 alatt,
> külső,
> USB-s, LG íróval. Ez a meghajtó olvassa is rendesen.
> A lemezzel semmit se tettem (formázás), csak áthúztam pár 100M-át és kész.
>
> Ezután próbáltam volna ua. hw-n XP SP1 alatt olvasni, ahol látszódik,
> hogy a meghajtó
> DVD-RAM, de a lemezt betéve már csak CD-RW meghajtónak mutatja magát és
> nem is tudom olvasni! Nero 7 Info része viszont látja hogy 1 menet, 1
> sáv van UDF-fel.
> [...]

A WXP a RAM lemezeket alapvetően Fat32-nek szereti.
Próbáld ki, hogy mkfs.vfat -F 32 -vel csinálsz rá fájlrendszert, ráírsz,
és úgy olvassa-e a zikszpé.
Azt hiszem, van valami dll ahhoz, hogy pure UDF fájlrendszerrel is
megbírkózzon, de ebben nem vagyok 200%.
Az teljesen más dolog, hogy a Win a CD és DVD struktúrában az UDF
extension-t tudja használni. A fájlrendszerrel nem bír.