hello,

> Elsősorban nem egy program fogja Neked megmondani,
> hogy melyik eszköz okozza a lassulást. Az én cégemnél egyszerűen
> tisztában vagyok
> a switch-ek végpontjaival és elég rápillantanom a ledekre, hogy
> megállapítsam,
> melyik munkaállomás produkál irreális forgalmat. 30 munkaállomásunk van
> és hat server,
> eddig mindig sikerült kiszúrnom a kakukktojást.
> Végül egy egyszerű netstat, vagy tcpview futtatásával konkrétabban
> meghatározható
> az adott folyamat. Ez az én véleményem.
:)))

bocs, de ez tenyleg megmosolyogtato... :))

Nalunk van kb. 25 switch (rajtuk kb 30 VLAN), kb.
4-500 kliens, ugy 60-70 szerverrel, ez kicsit maskepp nez ki.
Mi itt nem nagyon boldogulunk szemmelveressel, tekintve hogy a
switchek egy reszevel meg nem talalkoztunk szemelyesen, ill.
nehany kivetellel mind valahol kulso telephelyen uzemelnek.

Ne erts felre, nem akarok 'felvagni' ezzel, de ezeket a
szoftvereket azert fejlesztik es hasznaljak, mert igeny van ra,
es nem csak annyi, hogy tudjuk, Bela mennyit netezett a mult
heten. Ha egy MRTG kimenet neked feluletes, akkor vagy rosszul
van beallitva, vagy Te tenyleg nem lattal meg halozatot. :))

(Erzekelteteskent: a Nagiosban 126 host (ebben vannak 'halon
kivuli' hostok is), es kb 600 service van felveve. Azert azt
talan Te is belatod, hogy ezt keptelenseg 'ranzesre' kiszurni,
de itt meg a tcpdump sem segit :))

(Bocs mindenkitol, aki nagykepunek tartana a stilust, egyaltalan
nem akart az lenni.)

a.

--
Minden baj forrása az 1/x függvény.