Letrehoztam egy uj DHCP-zett IP tartomanyt eleg korlatozott
jogosultsagokkal (most tesztelem, hogy miket engedjek meg neki), es a
named az alabbi logokat kuldi sorozatban (5-10 percenkent):

Jan 25 09:56:31 galilei named[1425]: denied recursion for query from
[192.168.32.8].3981 for ad.3ad.doubleclick.net IN

Szoval nincs benne az allow-recursion opcioban ez a tartomany (korabban
ugy gondoltam, hogy ez inkabb a sajat domainunk fele vonatkozo rekurziv
keresekre vonatkozik, ezert eleve csak a sajat IP tartomanyunk van itt
regisztralva), de kerdes, hogy ez baj-e egyaltalan? Vagy vmilyen wind*zos
kliens progi "mellekhatasa" ez...es nyugodtan figyelmen kivul hagyhatom?
(logcheck-bol kiszurhetem)

--
sZs