Hello,

Egy kis eligazitast szeretnek kerni. Vettem egy usb-s mobil rack-et, de nem
tudom beizzitani usb 2.0-val. Igy persze eleg lassu szegenyke (1Mb/s a hdparm
szerint). Csak akkor hajlando mukodni, ha van uhci vagy ohci, de ha csak ehci
van, akkor nem. Az ehci szepen btoltodik es hasznalja is az usb-core-t:

usb_storage            45956  2
usbhid                 23584  2
usbcore               104072  9
ub,usb_storage,usbhid,ehci_hcd,ohci_hcd,uhci_hcd

A zavar ott van, hogy ha rakeresek, minden doksi azt irja, hogy
a /proc/bus/usb-ben nezzek korul, ami teljesen ures, viszont a /sys/bus/usb
alatt szepen latszik minden. Ezert aztan a legtobb usb utility (usbview, stb)
nem talal semmit. A doksik ajanljak a hotplug-ot is, azt meg nem tudom
felrakni, mert a fel rendszert leszedne es utkozik az usbmgr es udev
csomagokkal. Tehat, mintha tulleptek volna a hotplug-on.

Szoval a kerdesek:
- Van valaki akinek sikerult Debian etch/testing/unstable alaltt 2.0-s usb
harddrive-ot beuzemelni? Ha igen, mekkora atviteli sebesseget lehet elerni
hdparm szerint?
- Mi az usb strategia kernel 2.6.20 es Debian-nal? Kell meg a /proc/bus/usb?
Hogy lehet raszedni az usb alrendszert, hogy a /sys/bus/usb-t hasznalja?
Jo egy link, vagy egy doksi is, de peldaul a linux-usb.org-on atlag 2003-as
doksik vannak (pl. Linux and USB 2.0 Last Update: 29 November 2004) :(

koszi,
--
Zoltan Zidarics programmer
PTE University Pecs, Hungary