Ki hasznal  itt diskless kliens+NFS parositast?
Milyen alkalmazasokkal, milyen hw konfiguracioban?

10-15 gepen kellene itt futnia kb. a kov. alkalmazasoknak:
openoffice, matlab/octave, maple/mathematica, oktatasi celu vegeselemes
feladatok (ansys-szal, meg sajat fejlesztesu programmal), es lehet, hogy
bizonyos alkalmazasokhoz kellene egy win98 is mondjuk qemu-bol...

LTSP-vel ez mennyire megvalosithato (milyen szerver kellene hozza)?
Vannak esetleg teljesitmeny tesztek?

Arra is gondoltam, hogy a diskless kliensek nfsroot szeruen huzdonanak fel
es sajat maguk futtatnak az alkalmazasokat, viszont nem tudom, hogy ezt
mennyire birna az NFS (swap, vegeselemes munkafile-ok, stb.)...? Meg ez
utobbi esetben a kliensekbe is kell min. 1G RAM, ugy gondolom (viszont a
szerverbe talan nem).

--
sZs