On Sat, Apr 07, 2007 at 11:29:05AM +0200, gNAT wrote:

> Nem tudom pontosan mi is kellene nekem, de úgy sejtem növelhető lenne a
> biztonság. Merre induljak. Nem találtam (számomra) érthető leírást,
> erősen keverednek a szerver oldali beállításokkal, pedig itt a postfix
> kliensként kapcsolódik a külső (más által felügyelt) szerverhez.

Ha kliens, akkor ugye az smtp_* konfig. parameterek jatszanak; man 5
postconf es nezd vegig az smtp_sasl_* (authentikacios beallitasok) ill.
smtp_tls_* (TLS parameterek) beallitasokat, ill. a
/usr/share/doc/postfix/TLS_README.gz elolvasasa is erosen ajanlott,
kulonos tekintettel a kliens-specifikus reszekre; eleg rszletes leiras
es tele van peldakkal.

Gabor