Date: Tue, 1 May 2007 00:10:25 +0200 (CEST)
Subject: [lk] sound daemon kerdes

Ket gepet upgradeltem etch-re, de az elsohoz most egy ideig nem ferek
hozza, amin ugy tunik rendesen mukodik vmilyen sound
daemon es ha tobb, hangot kibocsato alk-t elinditok, akkor mindegyik
hallhato. Viszont a masodik gepen ez nem megy...

Ennek vszinu nem sok koze van az upgrade-hez, mert talan elotte se
mukodott rendesen, de gondoltam, most beallitom *eloirasszeruen*.
Csak eppen ezt az eloirast nem talalom ;-)

Mindket rendszeren gnome van (es alsa sound modulok oss emulacioval, es
volt esound is telepitve): az elson ugy ellenoirztem a mukodest,
hogy a gnome menubol elinditottam ket "hangos" jatekot.. Az elso gepn
a hang akkor is szolt, ha Gnome rendszerhangokat engedelyztem.
A masodik gepen viszont az alkalmazasok kizarolgason hasznaljak a dsp-t,
legalabbis ugy tunik.

Szoval mit kellene beallitani, hogy ne kozvetlenul vagy kizarolgason
hasznaljak a hangkartyat az ilyen alkalmazasok, hanem vmilyen sound
daemonon keresztul (alsa dmix v. esound?) Persze meg az is lehet, hoyg az
elson hardweres keverest tudo hw volt, de ez talan nem vszinu (egy
Fujitsu-Siemens AMILO L7300-as  laptoprol van szo).

--
sZs