On Fri, May 11, 2007 at 11:15:59AM +0200, Kosa Attila wrote:

> Regen volt vele olyan problemam, hogy ha tul nagy volt egy level,
> akkor nem tudta elkuldeni. Meg ugy altalaban is eleg bizonytalan
> volt. Emiatt nem szivesen hasznalnam.

Hat, pedig az tenyleg nem sokat csinal azon kivul, hogy az stdin-t
atnyomja a remote SMTP portra... Van meg a nullmailer is, csak az kicsit
nagyobb:

$ apt-cache show ssmtp | grep ^Inst
Installed-Size: 8
$ apt-cache show nullmailer | grep ^Inst
Installed-Size: 392

Meg van meg az nbsmtp is, de azt meg nem hasznaltam.

Egyebkent ha nagy leveleket kell kuldeni akkor SZVSZ mar legyen inkabb
lokalis queue es egy rendes MTA. Ha abszolut szamit a teljesitmeny,
akkor tedd a mail queue-t tmpfs-re - a level elveszesere meg kevesebb is
az esely, mintha direktben akarnad a remote SMTP portra nyomni,
hasznalhatsz "rendes" MTA-t es megis gyors lesz.

Gabor