Hello,

> Elesik az udev-ed illetve a kore ganyolt scriptformedveny.

Gabor,

_de_miieeert_??? :)))

Nem erdekel, hogy ganyolt a "scriptformedveny", es hogy mi esik
el. Mindegyik egy bithalmaz kotott permutacioju elemekkel, ahol
jo esellyel sem a halmazok elemei, sem a sorrend nem valtozik.

Tudom-tudom: marad a hardver, de vajh' mi okozhat ilyet?

- a vezerlo: akkor miert tolti be a kernelt es az initrd-t?
- a diszk(ek): akkor miert tolti be a kernelt es az initrd-t?
- a memoria: akkor miert tolti be a kernelt es az initrd-t?

Tehat azon megprobalok tullepni, hogy K+1 esetbol 1x csinal
ilyet, de akkor is miert az udev, meg a ganyolas, es ugyanott?

Koszi:

a.

--
Minden baj forrása az 1/x függvény.