hello,

> A megaraidhez nem kell md driver.
felreerted: nincs HW raid, md-t hasznalok, csak a vezerlo tipusa
ez: LSI MegaRaid, ettol fuggetlenul a diszkek kezelesehez kell a
megaraid_sas modul, es az is bent van. Igy mar talan ertheto, de
nem tudom maskepp irni...

> Nem mountolta a real root fs-t...
vajh' miert? Kezzel fel tudom csatolni siman (ott pedig van
/sbin/init...).
(kikerestem a /scripts alatt a file-t, ami mountol, es ott a
sorban leirtakat begepeltem...)

> De ha hw raided van, akkor minek is
> neked az initramfs?! A rendszer stabilitasat szemmel lathatoan nem
> noveli, es bootolni anelkul is tudsz a hw raidrol.
"gyari" ubuntu, nem nyultam hozza semmihez egyelore, az md-vel
szenvedek (lassu a sync - de ez mas tema). Es ahogy irtam, nincs
HW raid, 4 diszk latszik csak a vezerlon...

koszi:

a.