Hasznal itt vki suspend2-t?

Mar a 2.6.20-hoz alkalmazott 2.2.9-es patchcsel is voltak erdekessegek: a
0.7.0-s userui-t nem volt hajlando futtatni, viszont a 0.6.3-t igen.
Sajnos azonban az Xorg-gal (vagy mivel, pontosan nem tudom, mert mindez
egybeeseik az etch upgrade-del) nemigen jott ki: hosszabb hibernalas utan
egekbe szokott a load (mintha folyton swappelt volna), es csak a gdm
ujrainditasa utan nyugodott le.

Ugy lattam, hogy a 2.2.10-es suspend2 patchben mintha ennek orvoslasara
tettek volna vmi kiserletet, igy hat upgrade-eltem a kernelt is
2.6.21.3-ra, es letoltottem a 2.6.21-hez kiadott suspend2 patch-et is.
A hibernate szkriptnek viszont meghagytam az etch-est (1.94-2).

Egyelore eleg nagy kudarc erzettel lettem gazdagabb: semelyik userui-t
(0.7.1, 0.6.4) nem tudja futtatni a suspend2, folyton vmi netlink socket
letrehozasaval kapcsolatos gondra panaszkodik:

Failed to allocate netlink socket for userspace ui.
Netlink prepare failed.

Illetve *neha* ilyet ir ki (dmesgbol visszanyomozva):

userspace ui userspace process using invalid interface version. Trying to
continue without it.
Hmm. Can't find the userspace task 824.
Hmm. Can't find the userspace task 824.
[...]

Raadasul a 0.7.1-es userui etch alatt mar siman le sem fordul, mert a
usplash-hez szukseges lib-ek nincsenek meg. CSak direkt
'make suspend2ui_fbsplash' modon fordulnak le.

Szoval csak azert irtam mindezt itt le, hogy megkerdezhessem, mas nem
botlott ilyenbe? Vagy nem hasznaltok suspend2-t? (Tudom jobb lenne a
suspend2 lsitara irni, de mar annyi listan vagyok fent, hogy ezt most
probaltam elkerulni ;-)

Ja, meg az a rohej, hogy a 2.2.10-tol letezik a CONFIG_SUSPEND2_USERUI
opcio (ami term. Y), csak egyik ui sem akar egyuttmukodni... :-(

--
sZs