On Mon, 2 Jul 2007, SZABO Zsolt wrote:

> Nem mennek a listak az upgrade utan, "unknown user"-rel dobalja vissza
> oket az exim.
>
> Eloszor a virtual-mailman file-t hianyolta, amit letrehoztam (touch), de
> fogalmam sincs, hogy kell-e bele valami, ill. micsoda...
>
> A /usr/share/doc/mailman/README.Debian, stb. alapjan atirtam a
> mm_cfg.py-t, de pl. arrol semmit nem tudok, hogy hogyan kell a
> POSTFIX_STYLE_VIRTUAL_DOMAINS valtozot megadni... de vszinu nem ezzel van
> a gond (most = ['']), hanem a virtual-mailman file-lal (az
> exim4/conf.d/router konyvtarba elhelyezett snippet alapjan gondolom).

> [...]

Valoszinu az MTA='Postfix' stb. (etch) marhasagot nem kezelte megfeleloen
az upgrade script.

Eloszor a /usr/lib/mailman/bin/genaliases file-lal regeneraltam a
/var/lib/mailman/data/aliases-t (biztos, ami biztos), de ez meg nem
hozta letre a virtual-mailman file.t.

Aztan kijavitottam erzesre a kovetkezo sort:
POSTFIX_STYLE_VIRTUAL_DOMAINS = ['mm.bme.hu']

Majd `newlist teszt`. Ezutan mar nem volt ures a virtual-mailman.
mcedittel lemasolgattam es F4-gyel atirogattam a teszt-et a regi lista
nevekre (szerencse, hogy csak negy lista van itt :-).
Vegul `rmlist -a teszt`. Ugy tunik, hogy nem allt fejre, es igy talan mar
mukodik.

A google-on irtak vmi olyasmit is, hogy az
exim4/conf.d/router/970_mailman-config snippet a
900_exim4-config_local_user ele kell (igy atirtam 870-re), de ezt meg
korabban csinaltam, es mivel igy is mukodik, nem probaltam ki, hogy mi
lenne 970-es sorszammal.

--
sZs

believed to be clean.