On Fri, 10 Aug 2007, Kosa Attila wrote:

> Konkretan mihez kellene leiras? A Samba-HOWTO-Collection.pdf
> fajlban le van irva, hogy kell a drivereket felrakni, hogy
> automatikusan telepuljenek. Linux alatt is letezik erre eszkoz,
> rpcclient a neve (Debian alatt az smbclient csomagban van), de az
> smbclient segitsegevel is fel lehet tolteni. Mindket eszkoz
> hasznalatara pelda is van a fenti .pdf fajlban.

Ah, koszonom... vak voltam (Samba3-HOWTO.pdf, Chapter 22...). Majd
(s)irok, ha elakadok. (A lenyeg, hogy a windowsos kliensek "egyfele"
postscript nyomtatot lassanak, es en szerver oldalon tudjam elosztani,
hogy az egyes nyomtatasi sorra kuldott jobok melyik filteren keresztul
melyik nyomtatora menjenek... Tehat akarmelyik halozati sort is telepiti a
winuser, a samba uazt a (ESP-fele?) postscript drivert kuldi el neki.)

--
sZs