Csinaltam qemu-s win2000-rol egy snapshotot (savevm), csak az a baj, hogy
az ujra betolteskor (loadvm) a samba-s megosztasok nem mukodnek, csak ha
elinditom elotte az internetexplorert... (az szepen felmegy a net-re, es
ha ekkor becsukom utana mar latszanak a share-ek).

A lecsatolas/felcsatolas sem segit. A "net use e: \\szerver\shr" valami
1351-es hibarol beszel. A "net start" ugyan kiirja, hogy elinditott egy
csomo szolgaltatast, de nem tudom, hogy az kozte van-e, ami nekem kell...

Ha valakinek tippje, hogy mi a megoldas ne habozzon...
(tkeppen azt szeretnem, hogy az IE inditasa nelkul is elerheto legyen a
samba server miutan visszatoltok vmi snapshot-ot)

TIA,
--
sZs
PS: lehet maganba is, ha nagyon offnak talaltatok... ;-)