Sajnos a Mathematica4.0 nem igazan megy az etch-ben levo glibc-vel
(seg.fault-ol).

Hosszasan guglizas utan a chroot-ot ajanlottak, vagy(?) az LD_LIBRARY_PATH
beallitasat, minden tovabbi reszletezes nelkul.

1. Az LD_LIBRARY_PATH beallitas pontosan mit jelenthet ebben az esetben?

2. Ha van egy sarge installom (amin fut a Mathematica), akkor mi kellene
ebbol egy chroot-hoz? (ugy hogy a userek etch-es home konyvtara
elerheto maradjon... ezert azt gondoltam, hogy a /home-ba kellene a
chroot-hoz szukseges reszeket atmasolni, de nem tudom, hogy egy sima user
ezt fogja-e tudni hasznalni, a /home-on beluli felhasznaloi jogosultsagok
megmaradnak-e, meg ilyesmi...)
Ha tudtok errol valami alap RTFM-et (ha nem ferne el a valasz egy
normal terminal kepernyon :-), az is jo lenne...

TIA,
--
sZs