Gabor Gombas írta:

> Te mirol beszelsz? Jelold ki a jelszot, amit ki akarsz vagni es be
> akarsz illeszteni, majd egy masik ablakban add ki az "xsel" parancsot -
> voila, kiirta a jelszot. Ha nem az egeret hasznalod, hanem a terminal
> ill. a browser Edit/Cut&Paste menujet, akkor "xsel -b" kell. Namost
> SZVSZ nem tul bonyolult olyan sniffert irni, ami a billenytyuzet es az
> eger mellett a Primary, Secondary ill. a Clipboard selection valtozasait
> is folyamatosan logolja...
>
> (Van egy olyan gyanum, hogy te Clipboard alatt egy masik OS hasonlo nevu
> izejere gondosz, de ez itt a Linux lista...)

Egy teljesen általános weboldal karaktereit sorban ki lehet jelölgetni,
és egyesével beilleszteni a megfelelő helyre. Nem kell sorrendben, és
közben még ki lehet jelölgetni más karaktereket is, amiket nem használsz
fel, ill. máshová illeszted be.
Abból hámozz ki bármit. _Erről_ beszélek.

Amúgy valóban, Win alatt van olyan tool, ami kiírja a böngésző által
csillagokkal/pöttyökkel helyettesített karaktereket.
Linux alatt még nem hallottam ilyenről, de talán van.

Az is igz, hogy a netcafék többségében W32 van.