Gabor Gombas írta:

> Nincs kepzeloerod. Par perc google utan:
> http://pure.rednoize.com/movelogger
>
> Irj egy hasonlot C-ben, kapcsold ossze egy keyloggerrel + a selection
> bufferek logolasaval, es kesz. A visszajatszas megirasa csak annyibol
> maceras, hogy nem tudod, hol voltak a felvetel idejen az input boxok,
> ezert kell nemi heurisztika, hogy kitalald. Szerintem egy lelkes
> egyetemista egy het alatt siman osszehozhat egy hasznalhato
> record/replay cuccot. Valoszinuleg vannak erre kesz utility-k is, csak
> azok jo esellyel a kepernyo-tartalmat is el akarjak menteni, ami tul sok
> [...]

Más baja is van:
1 - ennek a java scriptnek azon az oldalon kéne futnia, ahová
beillesztek, de mivel az az én oldalam, kvázi meg kéne azt törni előbb -
onnantól meg minek figyelni, ki mit csinál, ha már bent vagyunk
2 - nem figyel a görgetésre
3 - ha elhagyod a browser ablakát, onnantól nem rögzít

Nyílván, ha a hoston fut egy loggel, ami ezt _is_ figyeli, az már más.
Főleg, ha rögzíti pl. aviba, hogy miket csinál a user.
Nem mondom, hogy ez már paranoia, mert elvileg megteheti bárki, aki így
akar információhoz jutni, de közel van hozzá.