Pirity Tamas Gabor írta:
> Nem tudom, milyen internet-kapcsolatod van, ha a munkáltató adja, akkor
> nagyon lehetséges, hogy nem a router van olyan szigorúra konfigurálva,
> hanem olyan helyre kapcsolódik, ahonnan csak a munkához szükséges helyek
> érhetőek el. Ilyen esetben a másik router nem fog segíteni.
A kábel eleje még a t-com -> saját használatú externet ADSL modem, utána
jön csak a -> hivatalos célú szürö.
Ha a laptopját szürö (router) nélkül köti a hálózatra, akkor nem látja a
munkahelyi hálózatot, tehát nem tud dolgozni.

> Annál is inkább, mert a ,,túl szigorúan'' beállított wifi routerben a
> szűrési szabályokat ha akarod, könnyedén meg tudod változtatni...

Semmiképpen nem okozhatok kellemetlenséget a lányomnak a munkahelyével
kapcsolatban. Ezért a láncnak ebbe a részébe nem avatkozom bele.
-------
A router-beállításokban csak két hetes gyakorlatom van. Ami ugye kevés.
Ennek alapján kell eldöntenem, hogy érdemes-e pénzt kiadni egy új ilyen
eszközre; tehát valószínüsíthetö, hogy müködni fog - vagy pénzkidobás.

Az eddigieket köszönöm.  János